سخنان مهندس غلامرضا شافعی
5 مهر 1400
ارسال شده توسط karaok
149 بازدید

اخلاق به عنوان شالوده پنداری و کرداری انسان ها خود متاثر از ابعاد دات، فطرت، عقل و نفس ادمی است.
در سازمانهای کیفیت محور و تعالی گرا، اخلاق سازمان ها موجب می شود که نگاه به انسان هم به عنوان مشتری درونی و هم مشتری بیرونی کاملا متفاوت با نگاه مادی گرایانه ای باشد که به مشتری به عنوان یک عامل تاثیر گذار در کسب و کار و افزایش منابع سازمان یافته نگریسته می شود.
باید در سالیان آتی به این بعد کیفیت توجه شود که سازمان های با کیفیت و اخلاق مدار، نیازمند پرورش کارکنان با فضیلت هستند، افرادیکه بتوانند سازمان را در مسیر تعالی و سرآمدییار و یاور باشند.
نگاه اخلاقی و فضیلت گرا به انسان، سازمان کیفیت گرا را اخلاق گرا می سازد، یعنی انسان موجودی با کرامت است، خواه مشتری سازمان باشد و خواه مشتری نباشد.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
سخنان حجت الاسلام سيدحسن خمينى
حجت الاسلام سيدحسن خمينى در سومین جشنواره تلاشگران کشور : . "تكريم بزرگان، تكريم بزرگى...
سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی
در این مراسم با امضای آیت الله هاشمی در پای تمبر کیفیت به شکل نمادین...
سخنان بهروز فروتن
من زندگی را اول در ذهنم ترسیم میکنم و اگر ایرادی داشت آنرا تغییر میدهم...
کیفیت مطلوب از نظر رضا داوری اردکانی
«کیفیت مطلوب» چیزی نیست که به صرف تصمیمهای شخصی اشخاص حاصل شود و اگر میشد...
مراسم روز ملی کیفیت با حضور حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فر
۱۸ آبانماه ۱۳۹۶ ، مراسم روز ملی کیفیت با حضور حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فر...
سخنان پروفسور سید مهدی الوانی
پروفسور سید مهدی الوانی برگزیده تندیس زرین کیفیت جشنواره اول (1390) بسیار از من میپرسند...
دیدگاهتان را بنویسید