همایش پوشاک ایرانی ( از ایده تا ثروت)

نخستین همایش پوشاک ایرانی (از یده تا ثروت) بعنوان همایش جانبی اولین نمایشگاه زنجیره ارزش پوشاک (تهران مدکس) در راستای تفاهم نامه منعقد شده با همکاری اتحادیه پوشاک تهران برگزار شد.
✳ در روز نخست این رویداد (پنج شنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰) دو کارگاه آموزشی کاربردی با حضور ۷۰ نفر از علاقه مندان و مخاطبین برگزار شد
کارگاه آموزشی اول : اصول فروش و برندینگ د عصر جدید ؛ مدرس: جناب آقای مهدی اسلامدوست
@mehdieslamdoust
کارگاه آموزشی دوم: بازاریابی و مارکتینگ پوشاک ؛ مدرس: جناب آقای کامران صحت
@kamransehat
در انتهای کارگاه های آموزشی گواهینامه معتبر آموزشی با امضا دبیرکل باشگاه و ریاست اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک به شرکت کنندگان اعطا گردید
در روز دوم (جمعه ۲۳ مهرماه) ، همایش، پنج پنل یک ساعته با حضور اساتید برجسته برگزار گردید :
پنل اول (ساعت ۱۰ الی ۱۱):
چالش های حال حاضر صنعت پوشاک
🔸هومن رامک ، مهدی اسلامدوست
@hoomanramak
@mehdieslamdoust
پنل دوم (۱۱ الی ۱۲) :
رویکرد متفاوت به فروش
🔸امیرمهدی سادات اعلایی، کامران صحت
@sadataalaee
@kamransehat
پنل سوم (۱۴ الی ۱۵) :
برندینگ و کارآفرینی نوین
🔸مهدی صفایی، هانی انورسالار
@safaeimehdi
@hanisalarr
پنل چهارم ( ۱۵ الی ۱۶) :
نقش خلاقیت در رشد و ارتقا پوشاک ایرانی
🔸ایمان سرورپور، خاتون شهبازی
@imansarvarpouroriginal
@khatoun.shahbazi
پنل پنجم ( ۱۶ الی ۱۷) :
ارزش آفرینی در صنعت پوشاک
🔸بهروز ریاحی، ابوالقاسم شیرازی.
@behroozriahi
@abolghasem_shirazi
در اختتامیه این رویداد نیز الواح سخنرانان اهدا شد و از زحمات همکاران محترمی که در این رویداد مشارکت داشتند تقدیر گردید
دیدگاهتان را بنویسید